На головну
ТОВ "АргоКом"
м. Чернівці, вул. Головна, 60
м. Тернопіль.
Абонвідділ:
Київстар - (098)036 35 98
Vodafone - (066)794 46 60
Lifecell - (063)746 46 75
Технічна підтримка
Київстар - (067)676 86 29
Ел. скринька:
abon@argocom.te.ua
Помилки при підключенні:
Помилка 691: "Доступ заборонено, тому що таке ім'я користвача або пароль неприпустимі в цьом домені."
1. Відсутні кошти на особовому рахунку
2. Невірний логін або пароль
3. Користувач заблокований адміністратором. Звернутись за тел. 23-65-86, 42-38-89
Помилка 800: "Не вдалось створити VPN-з'єднання.
VPN-сервер недоступний або параметри безпеки для даного з'єднання налаштовані невірно"
Можливі причини:
1. Брандмауер блокує вихідні запити адресовані серверу (рідко).
2. В налаштуванні VPN з’єднання невірно налаштована адреса серверу.
3. Запит не доходить до сервера через фізичні завади (аварія на шляху до шлюзу, серверу).
Локалізація проблеми:
1. Перевірити чи працює локальна мережа в даний час.
2. Перевірити проходження сигналу за допомогою командою ping, пропінгувавши
спочатку шлюз, а потім сервер авторизації:
Натисніть наступні кнопки "Пуск"->"Выполнить". В полі вводу наберіть
наступні команди.
Наприклад:
ping 172.18.18.18 -t
де в даному випадку 172.18.18.18 - сервер VPN доступу.
Якщо у відкритому DOS-вікні Ви побачите щось на зразок "Заданный узел
недоступен" або "Превышен интервал ожидания дла запроса", то проблема полягає у
Вашому комп'ютері або лінії зв'язку.
Якщо вузол відкликнеться із певною швидкістю (зазвичай це дуже швидко
відбувається і вікно швидко зникає), то проблема ймовірно у Вашому
комп'ютері.
3. Перезавантажте комп'ютер.
Помилка 650: "Сервер віддаленого доступу не відповідає"
Недоступний сервер доступу в Інтернет. Перевірте, чи увімкнуте "Подключение по локальной сети"
("Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережеві підключення"), чи налаштування відповідають анкеті користувача.
Помилка 733
Натисніть "Пуск" -> "Налаштування" -> "Панель керування" -> "Мережеві підлючення."
Клікніть правою клавішею миші по ВПН-іконці підключення до Інтернету.
Натисність "Властивості". Виберіть вкладку "Мережа". Заберіть галочки зі всіх протоколів,
крім "Протокол Інтернету і QoS". Перепідключіться.
Помилка 735: "Запитувана адреса була заблокована сервером"
Ви невірно налаштували VPN-з'єднання для доступу в мережу Інтернет.
Ймовірніше в налаштуванні TCP/IP з'єднання VPN ви прописали якусь IP-адресу, яка
повинна видаватись автоматично.
Помилка 789: "Вибраний невірний тип VPN соединения"
Зайдіть в налаштування VPN з'єднання і на вкладці "Мережа" зі списку "Тип
VPN" оберіть пункт "Автоматично". Спробуйте заново з'єднатись.
Помилки 741, 742, 743: "Невірно налаштовані параметри шифрування"
Зайдіть у налаштування VPN з'єднання і у вкладці "Безпека" відключіть
пункт "Вимагається шифрування даних (або відлючитись)"
Помилки 600, 601, 603, 606, 607, 610, 613, 614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645
Перезавантажте комп'ютер. Якщо помилка не зникла, спробуйте перевстановити
VPN-з'єднання. Перевірте Ваш комп'ютер на наявність вірусної
активності.
Видаліть недавно встановлені програми, або відмініть недавні зміни в
налаштуванні Windows, якщо такі були.
Помилка 619: "Неправильно налаштовані параметри безпеки VPN
з'єднання, VPN-трафік блокується на шляху до шлюзу, або налаштуванняи VPN не
вступили в дію"
У властивостях VPN з'єднання відкрийте вкладку "Безпека".
Переконайтесь, що обрано пункт "Звичайі (рекомендовані параметри)" також
відсутня галочка "Вимагається шифрування даних (або відключатись)". Перезавантажте комп'ютер і спробуйте з'єднатись ще раз.
Перевірте налаштування вашого брандмауера, якщо ви не впевнені у вірності
конфігурації - вимкніть його.
Якщо при команді ping Ваш комп'ютер на отримує відповіді, значить проблема в мережі та
необхідно проінформувати за тел. 23-65-86, 42-38-89
© 2004-2024 Argocom. Тернопіль
На головну